شباب صح
اهلا بك معنا نتمنى لك الاستفاده..اسره المنتدى تتمنى انضمامك معنا
شباب صح
اهلا بك معنا نتمنى لك الاستفاده..اسره المنتدى تتمنى انضمامك معنا
شباب صح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسمها التربيه والتعليم..

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Tiamo
مشرف
مشرف
Tiamo

اسمها التربيه والتعليم.. Empty
مُساهمةموضوع: اسمها التربيه والتعليم..   اسمها التربيه والتعليم.. Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 7:55 pm

بيقولو ان اسمها التربيه والتعليم وانا بقول انها مفهاش ولا تربيه ولا تعليم لان المفروض انها بتعلم الاطفال الاخلاق ولكن بعد المدرسه اتفرج ع المواهب فى الشتايم والصياعه ده غير المعكسات بقى مهى فوضى طفل عنده 6 سنين بيشتم سبحان الله (ويخلق ما يشاء ) وممكن نقول يوضع سره فى اضعف خلقه سبحان الله وكمان تعليم انا مش شايف تعليم خالص ده لو واحد عايز يروح بيعمل حاجه صغير بس بينط من ع الصور بس عادى دى تمارين صاعقه عشان لما يكبر يبقى متمرن ع الصعقه سبحان الله وكمان مشكله خاصه بالثانوى خصوصا فى المدرسه بتعتى انا بعد الاتفاق او الاجماع بين المدارس ان من (أ)ل(س) كيمياء و من (ش)ل(ى)فيزياء وبعد مبدانا الدروس تيجى المدرسه تعلن ان من (أ)ل(س)فيزياء ومن(ش)ل(ى)كمياء لحد ما دمغنا او راسنا ضربت فى النص ومش عارفين حاجه فى اى حاجه والعيال اتجننت من المدرسه دى (ههههههههههههههههههههه) تربيه وتعليم بجد. (شكرا)
https://shbabsah.ahlamontada.com
المصرية
مشرفه
مشرفه
المصرية

مُساهمةموضوع: رد: اسمها التربيه والتعليم..   اسمها التربيه والتعليم.. Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 1:15 am

بقول انها مفهاش ولا تربيه ولا تعليم

بس هو ده
Tiamo
مشرف
مشرف
Tiamo

مُساهمةموضوع: رد: اسمها التربيه والتعليم..   اسمها التربيه والتعليم.. Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 7:35 am

شكرا ليكى واتمنى منك المشاركات الكثيرة وانا هو ده اللى انا كنت عايز اوصله والله انه مفيش ولا تربيه ولا تعليم ولا توعيه
https://shbabsah.ahlamontada.com

اسمها التربيه والتعليم..
صفحة 1 من اصل 1